Mercator u Hrvatskoj od danas s novim brendom trgovina Domax

Bez autora
Jul 22 2012

U novom dijelu preuređenog GETRO centra u Umagu danas je lansiran novi brand Mercator Grupe u Hrvatskoj s više od 10.000 artikala za kuću i vrt. Domax, investiciju od 5 milijuna kuna sa 18 novih radnih mjesta, svečano su otvorili gradonačelnik Umaga Vili Bassanese i član uprave Mercatora d.d. Igor Maroša. Mercator Grupa svoje je poslovanje u Hrvatskoj počela prije 10 godina upravo u Istri prepoznavši snagu ove regije. Otvorenje trgovine Domax prvo je u nizu i cilj je da se do kraja godine otvore prodavaonice po većim gradovima u Hrvatskoj. Povod za otvorenje nove trgovine iz Mercatorova portfelja preuređeni je Getro koji je projektom modernizacije i osvježenja ponude postao centar. Umaški Getro treći je tako preuređen prodajni prostor u Hrvatskoj i to nakon pulskog i dubrovačkog u kojima se vode politikom cjenovno najprihvatljivijih proizvoda na tržištu unutar pojedinih kategorija.

Mercator u Hrvatskoj od danas s novim brendom trgovina DomaxU novom dijelu preuređenog GETRO centra u Umagu danas je lansiran novi brand Mercator Grupe u Hrvatskoj s više od 10.000 artikala za kuću i vrt.

Domax, investiciju od 5 milijuna kuna sa 18 novih radnih mjesta, svečano su otvorili gradonačelnik Umaga Vili Bassanese i član uprave Mercatora d.d. Igor Maroša.

– Mercator Grupa svoje je poslovanje u Hrvatskoj počela prije 10 godina upravo u Istri prepoznavši snagu ove regije, a danas je Hrvatska naše strateško tržište. Otvorenje trgovine Domax prvo je u nizu i želimo do kraja godine otvoriti prodavaonice po većim gradovima u Hrvatskoj. Ponosni smo da smo portfelju Mercator Grupe, u kojem su Mercator – H, Getro, Modiana, Intersport, M-Tehnika, danas dodali i Domax – kazao je na otvorenju Maroša.

Povod za otvorenje nove trgovine iz Mercatorova portfelja preuređeni je Getro koji je projektom modernizacije i osvježenja ponude postao centar. Umaški Getro treći je tako preuređen prodajni prostor u Hrvatskoj i to nakon pulskog i dubrovačkog u kojima se, kako tvrde u Mercatoru, vode politikom cjenovno najprihvatljivijih proizvoda na tržištu unutar pojedinih kategorija.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik